19 listopada 2009

Ogłoszenia drobne ;)

Jednego zimowego popołudnia siedziałam smutna, okropnie dobita. Jak zwykle w takich przypadkach ze mną bywa, zaczęłam pisać sobie różne głupotki. Oto moja radosna twórczość, powstała wówczas z inspiracji pewnym czymś.

***
Tanie skóry oferuje kurza ferma w Lisowie.

***
Ekipa zarobaczająca klatki schodowe poszukuje stałych odbiorców.

***
Rejsy "Ze Wschodu na Zachód i w drugą stronę", na odcinkacj granicznych 50% zniżki. Tylko poważne propozycje.

***
Eliksir życia, cud wschodniej medycyny, oferuje ukraińskie przedsiębiorstwo Saszy. 5 zł litr.

***
Apteka "Zielone zioła" oferuje wysokiej jakości mieszanki dla poszukujących mocnych wrażeń, znudzonych życiem intymnym małżonków oraz tropiących wiedzę metodą empiryczną.

***
Bardzo tanie powiększanie biustu oferuje zakład uboju drobiu w Melonach Wielkich. Pytać o doktora Cycata.

***
Pranie brudnych pieniędzy szybko i tanio.
Pralnia "Czyste Ręce", ul. Konopna 2.
Prosić Zenka.

***
Masz problem z mężem czy kochankiem?
Agencja "Wesoła Wdówka" zajmie się Twoimi kłopotami za Ciebie.

***
Ktoś nie daje Ci żyć?
Nie martw się.
Ekipa sprzątaczy znad Buga oczyści wszystko za jedyne 2000 zł.

***
Dom pogrzebowy "Ciesz się życiem" - teściowe 30% taniej.

***
Marzysz o lataniu?
Od dziś już nie tylko duże ptaki mogą cieszyć się wzbijaniem pod chmury.
Dzwoń pod 0 700 880 650.
Prosić ornitologa.

11 komentarzy:

  1. ha ha ha witaj czekoladko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj Lapaz :) Co słychać? ostatnio postanowiłam wrzucić te śmieszne starocie jako kontunuację sposobu na doła ;) Zresztą też boli mnie prawe ramię i łopatka, więc też mi się trochę ciężko klepie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio nie tak dawno jak miałam dołka z powodu takiej,pewnej sytuacji,też zaczęłam skrobać tylko,że moje głupotki są raczej nie radosne..Dobrze,że tobie Czekoladko udało się stworzyć te śmieszne głupotki;)-fajne są..Pozdrawiam.Robaczek.
    PS.Może trzeba pomyśleć o jakiejś rehabilitacji tego barku i łopatki?..Trzymaj mi się tam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz Robaczku, ważne, że pisanie Ci pomaga. Nie musi być wcale radosne, może być nostalgiczne, nawet z łezką. Ja mam co jakiś czas problemy z prawym barkiem i z prawą dłonią, bolą mnie kości, ścięgna, stawy - efekt pewnego nieprzyjemnego zdarzenia sprzed kilku lat. Nie mogę się przesilić i tyle, a dłoń czasem boli na zmiany pogody, ale dziś już lepiej :) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozśmieszyłaś mnie :) Jeśli naprawdę sama to wymyśliłaś jestem pod głebokim wrażeniem

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No to dobrze, bo o śmiech chodziło :) To akurat moja własna twórczość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Gruszeczko :-)
    Fajne skojarzenia masz.
    Pozdrawiam serdecznie i jestem jak obiecałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć dd :) Cieszę się, ale Ty to wiesz :))) Uściski dla Ciebie ogromneeeee!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzucam za moment nową notkę i jestem ciekawa Waszego zdania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję tego bólu barku i dłoni. Ja zmogłam sobie lewy nadgarstek i teraz zawsze mam przy sobie uciskową opaskę kupioną w Rossmanie, bo nigdy nie wiem, kiedy będzie potrzebna, a trochę pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, dziś już lepiej. Ja mogę "podziękować" pewnemu osobnikowi, który mnie tak pięknie załatwił, że mnie czasem boli. Jakoś da się żyć. Było minęło. Dobrze,że nosisz opaskę, zwłaszcza jak pomaga :)

    OdpowiedzUsuń