28 grudnia 2010

Całuj się.

Całowanie jest sposobem wyrażania uczuć, poprawia nastrój, spala kalorie... "Gdy zakochani całują się po policzkach, to znaczy, że błądzą po omacku, szukając swych ust. Pocałunek tworzy kochanków." Emil Zola

Całowanie jest sposobem wyrażania uczuć, poprawia nastrój, spala kalorie. To taki rodzaj intymnego kontaktu, w którym czuje się smak i oddech drugiej osoby.  Całowanie jest jak splatanie się dusz. Naukowcy twierdzą, że regularne całowanie się może wydłużyć życie nawet o 5 lat. Podobno całowanie wymyślono po to, aby się uodparniać na bakterie. 

Całować się czy się nie całować? Jasne, że się całować, tym bardziej dziś, ponieważ dzisiaj właśnie obchodzimy Międzynarodowy Dzień Całowania.

Wiecie, że uwielbiam się całować. Uwielbiam, gdy mężczyzna całuje moje usta, powieki, moje plecy i nadgarstki, wnętrze moich dłoni...

Całujmy się, czy to w usta, czy w policzki. Całujmy partnerów, rodziców, dzieci, przyjaciół. Jeden pocałunek wystarczy, aby świat stał się piękniejszy.

6 komentarzy:

  1. No całowanie...jestem za :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zapomniałam wczoraj świętować, dzisiaj nadrobię - godzina całowania conajmniej ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. No to spóżnione całuski,cmok,cmok :).
    Jestem za całowaniem :).
    Pozdrawiam Czekoladko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Porcelanowa,
    na całowanie się to każdy dzień jest dobry ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robaczku,
    dla Ciebie też cmok ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń