6 listopada 2009

Vanitas...

Vanitas vanitatum et omnia vanitas.



I tyle z nas zostanie...

14 komentarzy:

  1. Ale za nim z nas tyle zostanie;)to Robaczek składa Ci najserdeczniejsze życzenia.Życzę Ci żeby to o czym marzysz Ci się spełniło a to co najpiękniejsze by twoje było,dużo zdrówka,wytrwałości,mało smutku,wiele radośc oraz pogody ducha tego Ci z całego serca życzę Ja:).Pozdrawiam,uściski,miłego weekendu.Robaczek.
    ------/---@

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedys tak bedzie i wlasnie tylko tyle z nas zostanie ,pozostnie tez pamiec i wsüpomnienia o nas ........
    dzisiaj jednak nie czas o tym myslec :) zycze Ci Lena wszystkiego co najpiekniejsze i najlepsze ,milosci ,spokoju i zdrowia przede wszystkim ,zyj tak abys byla szczesliwa :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenka, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! .... zdrowia bo to najważniejsze, pogody w duszy, nawet jeśli jesień za oknem i zima za pasem :) spełnienia wszystkich marzeń, życzy Wiola :))))))))))))))))))))))))))))))))))))) i DUUUŻA BUZIA ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lenko kochana, moc zyczeń wszystkiego najlepszego- zdrowia przede wszystkim ...
    I miłości, miłości i milości!
    Szczęscia wszelakiego.
    Niech Ci się darzy .... :-))))

    :***Sciskam serdecznie, cieplo i urodzinowo:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję, dziękuję Wam Kochane moje :))))))))))))))) Jej... ale mi miło :)))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lenuś :)
    eeee tam :)
    Wszystkiego Najlepszego w Tym uroczystym dla Ciebie dniu :) Miłości przede wszystkim, takiej, która nie parzy ale grzeje, radości na codzień, znalezienia dobrej pracy i jeszcze przyjemnych nocy z kolorowymi snami :) Niech bezsenność pozostanie wspomnieniem :)
    Sto lat!!!!
    ;*
    Figa

    OdpowiedzUsuń
  7. Od lat "vanitas..." to moje motto tego dnia ;) Dziękuję Figuniu :) No wszyscy mi dziś życzą miłości... to mogłoby się to życzenie choć chwilowo spełnić ;) A normalna praca się przyda, bo ta co jest... raczej przyczynia się do bezsenności ;) i zdrowie też mi się przyda i wszystko, czego mi życzycie, a ja wierzę, że się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkim przyjemnego dnia :) pełnego słońca!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego ...:) terka

    OdpowiedzUsuń
  10. Lenka, winko otwarte ;))) twoje zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Viola, dzięki, no to za moje zdrowie i za zdrowie wszystkich październikowych i listopadowych skorpionków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Życie nie jest lepsze, ani gorsze od naszych marzeń. Jest tylko inne..."
    Wszystkiego dobrego w życiu
    (a marzenia nich płyną swoim torem;))

    OdpowiedzUsuń