11 marca 2010

W czasie przerwy... ;)

miejsce akcji: szkoła w czasie przerwy

- Proszę pani, proszę pani! A w naszej toalecie są chłopcy! - wołają dziesięciolatki do mojej siostry, która akurat miała dyżur w czasie przerwy.
Siostra poszła zobaczyć, co się dzieje w toalecie. Kiedy weszła, zauważyła grupkę dzieciaków z piątej klasy podstawówki - 4 dziewczynki i dwóch chłopców, którzy stali sobie zbici w gromadkę i rozmawiali.

Kiedy podeszła bliżej, kazała wyjść im z toalety i wysłała ich do wychowawczyni.
Zanim to jednak zrobiła, zapytała chłopaków, co robili w łazience dziewczyn.
Chłopcy jej na to:
- Proszę pani, dawaliśmy ślub dziewczynom - M. i A.!


-----------------------------------------------------------------
Nie wiem jak Wy, ale ja w tym wieku zajmowałam się zupełnie innymi rzeczami.

8 komentarzy:

  1. hahaha, no ja też ;p
    Pozdrawiam :)
    figa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawali ślub dziewczynom w babskiej toalecie?
    Chłopcy tam dawali dziewczynom ślub???
    No to ja bardzo przepraszam, ale chyba trza by ich zbadać - najlepiej całą szóstkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwintek, jak mi to siostra dzisiaj opowiadała, to o mało nie spadłam z krzesła. Dokładnie tak było, chłopcy dawali dwóm dziewczynkom ślub w damskiej toalecie, bo one ich poprosiły. A dlaczego w damskiej? Bo one się wstydziły wejść do męskiej.
    Po prostu dzieciaki ;) Jednak ja w ich wieku takich pomysłów nie miewałam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, no ja też nic z tego nie kumam... świat staje na głowie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Violuś, świat staje na głowie. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy Tobie i wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjaśnię Ci teraz to małe "ale" o którym pisałem na moim blogu.
    Otóż uważam, ze Twoje archiwum jest bardzo trudno dostępne - wiem, bo próbowałem już w nim trochę "kopać" ;)
    Nie wiem, być może celowo tak zrobiłaś - ale jeśli nie, to jest to wg mnie ewidentnie słaby punkt tego bloga.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwintek, jeśli chodzi o archiwum to hmm... nie pracowałam nad jego inną formą choć są dostępne. Jeśli chodzi o jego umieszczenie na blogu, to jest tam na dole, bo z boku za dużo miejsca zajmowało i tam jest dobrze, ale dzięki za sugestię, w wolnej chwili spróbuję jakoś to dopracować, żeby łatwiej było coś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń